Ауді 80 Ремонт Карбюратора

При довготривалої експлуатації, карбюратор не потребує регулярному промиванні зовні. Необхідність виникає тільки в разі сильного забруднення рухомих механізмів, і то лише в тому випадку, якщо в результаті забруднення порушиться свобода рухливості деталей, також очищення карбюратора потрібно провести перед налаштуванням або ремонтом.

При внутрішньої прочищення можна користуватися пензликами або ганчірками , оскільки в жиклери можуть потрапити нитки, щетинки і волокна. Бажано використовувати спеціальні засоби і рідини з чищення і догляду за карбюратором. Коли карбюратор почищений, можна приступити до регулювання.

Приступаємо до регулювання приводу заслінки дроселя, в першу чергу потрібно перевірити натяг троса.

Трос не повинен провисати, а й сильно натягнутий бути не повинен, тому що надмірно натягнутий трос не дає можливості повністю закритися. Щоб натягнути або ж послабити натяг, треба відрегулювати привід.

відрегулювати карбюратор ваз 2109Ключем на «13» слід тримати гайку наконечника на оболонці троса, а другим ключем потихеньку відкручувати контргайку на пару оборотів.

Після можна починати виставляти потрібну відстань від наконечника регулювальної гайки і карбюратора.

Педаль газу повинна бути відпущена - при повністю натиснутій педалі заслінка повністю відкрита.

Тепер открученную раніше контргайку потрібно затягнути.

Для того, щоб зробити регулювання приводу повітряної заслінки, з повітряного фільтра потрібно зняти кришку. Після починаємо перевіряти хід тяги в оболонці. У тому випадку, якщо привід правильно відрегульований, то при «втопленою» ручці приводу повітряна заслінка повинна відкриватися повністю.

Якщо у вас щось не так, то потрібно відрегулювати. Важіль слід повністю провернути, щоб заслінка відкрилася повністю.

відрегулювати карбюратор ваз 2109Ручку приводу заслінки потрібно «утопити».

Беремо пасатижі, ними треба витягнути трос з «сорочки», після чого болт потрібно затиснути назад.

Починаємо регулювати пусковий пристрій, точне регулювання можна виконати тільки на знятому карбюраторі, користуючись підстроюванням зазорів. Щоб зробити регулювання карбюратора не знімаючи його - знадобиться тахометр.

Починаємо, перше, що потрібно зробити, це зняти корпус повітряного фільтра, потім до упору витягується рукоятка приводу повітряної заслінки. Запускаємо мотор. Саму заслінку потрібно відкрити викруткою приблизно на 1/3 її повного ходу . Крутимо регулювальний болт, треба домогтися 3200-3400 об / хв., Після заслінку відпускаємо.

Тепер, при ослабленій контргайці, крутимо гвинт викруткою: потрібно щоб частота обертання була 2800-3000 об / хв. Ну, і все, тепер слід затягнути гайку, а корпус фільтра поставити на місце.

Щоб відрегулювати холостий хід, двигун потрібно прогріти до робочої температури, також потрібно включити потужні споживачі електрики, можна включити фари або грубку . Беремо викрутку, з її допомогою потрібно обертати гвинт «якості», щоб виставити максимальні оберти.

Тепер, користуючись гвинтом «кількості», потрібно зменшити обороти до такої позначки, яка на 50-100 більше, ніж повинно бути на холостому ходу.

Похожие страницы: